qotd: "Herbal tea tastes so much better when it's coffee."
изключително подходящ цитат за днешният ден- до този час изкарах само на кафе и на заден план ми стои мисълта, че зад всяка успяла жена стоят безброй чаши кафе. другото заключение от днешния ден е че ако няма понятие алиениран мизантроп, то скоро има голяма възможност да има, защото съм се запътила директно натам. не че се оплаквам, де. мога да кажа, че е сравнително забавно. но не и за околните. но пък като стана истински мизантроп няма да ми пука съществено за тях. и третото заключение всъщност е въпрос, на който все още не мога да отговоря- защо мъжете, които изобщо не харесват женската
еманципация имат нужда от силни независими жени. и защо никой не ми набута "Самотният бегач на дълго разстояние", когато бях на 14-15? защо?!

Коментари

Популярни публикации