Най-обичам като ми заджингълбелят джингълбелите. Да изпадна в инфантилно-имбецилен коледен дебилизъм, да зяпам захласнато накичените украси навсякъде, да се отдам на кич и долнопробен материализъм, да въртя банални коледни филми, с две думи- пълен коледен разврат. Дайте ми на мен най-комерсиалната, санта-кока-колена, светещо-гирляндена, сам-вкъщена, сладкишо-снежна Коледа, и изобщо не ме занимавайте с послания за доброта, смирение, духовност и прочие скучни работи, за които има единайсе други месеца в годината, благодаря. И в тази връзка да добавя:

 Мили Дядо Коледа, дано шейната ти е достатъчно голяма, защото искам:

- нов лаптоп, на който всичко му работи и не забива като му се отворят три програми
- електронен четец с цветен дисплей
- фотоапарат. По възможност розов. Ако няма как- може и обикновен черен. Все ще му свикна
- едромащабна географска карта (поне 1:200 000)
- масичка за закуска в леглото, за да мога да ям в него на воля, да слагам лаптопа на терасата, където да си пия кафето и да зяпам по хорските прозорци
- към горното и един бинокъл, с нощно виждане, ако може
- тълковен речник от най-големия вид
- енциклопедия от най- големия вид
- един огромен шоколад (поне три килограма) с фъстъци, стафиди и фъстъци
- искам да не ме мързи толкова сутрин
- искам морето да е пред блока
- абонаментна карта за масаж
- бяло колело с кошница
- екскурзия до Австралия
- здраве и благоденствие за всички (ето, дори не съм егоист!). Нека и другите имат лаптоп, шоколад и колело!

Поздрави,
Ивз

п.п.
Курабийките ще ги оставя зад вратата. Ракия има в хладилника.




Коментари

Популярни публикации