снощи докато си пекох тиквички на скара по късни доби, рисувах копчета (,което ме подсеща да ви информирам, че събирам копчета всякакви, да повторя- СЪБИРАМ КОПЧЕТА- можете да ми подарите всичките си копчета, ще съм ви много благодарна*) и мислех за живота, вселената и всичко останало, получих просветление по въпроса какво всъщност искам да притежавам. открих, че не настоявам толкова за прекрасност, умност, здраве, гениалност, късмет и/или дълги мигли. искам във всеки един момент да имам адекватно чувство за хумор. защото ако имам такова значи съм константно способна на необходимия баланс.




___________________
*вече не събирам копчета. проектът за който ми трябваха беше успешно завършен. благодаря на всички, които ми подариха копчетата си. излишните, де.

Коментари

Популярни публикации