тъкмо чета някаква "новина", че до два- три месеца официално ще бъде обявен контакт с извънземни и боботещото "ГНИМАНЬЕ! ГНИМАНЬЕ!" ми изкара акъла и ми изтръпнаха краката. След първоначалният уплах реших, че някой цирк си прави реклама и тъкмо да се зарадвам, но после чух "'ЗВЪРЖВА СЕ ТХНИЧЕСКА ПРВЕРКА!", което ме размисли върху въпроса ако това не беше тестово пускане на националния сигнал за тревога, а реално, аз лично (въпреки, че в трети клас ходих на "гражданска защита", където ни показаха как се слага противогаз и след като ни пуснаха някакво филмче за атомните бомби над Япония, разбрах какво трябва да правя при близък ядрен взрив- сядам на земята, слагам си главата между коленете и си целувам задника за сбогом) изобщо нямам идея какво да правя освен да се тревожа (нали е сигнал за тревога, логично е), да се окопая в мазето при киселите краставички и/или да изляза навън и да почна да се въртя в кръг, пищейки. добре де, ще погледна и във фейсбук какво става. да, ама освен че нямам мазе, нямам и бомбоубежище, нямам противогаз, нямам свирка с топче, нямам и телефонния номер на Форд Префект. предполагам, дори съм почти убедена, че в моето положение е и останалото население (с изключение на мазетата). мисля, че идеята на сирените е народонаселението да умре по улиците, докато е прилагало на практика наученото от американски постапокалиптични екшъни, а не у дома, за да бъдат обработени жертвите по-лесно. друго обяснение за липсата на общ евакуационен план нямам.
 току-що прочетох, че една фейсбук приятелка знаела някакво бомбоубежище, което отдавна било сладкарница. ще се скрия там.

Коментари

Популярни публикации